Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Марусинець М. М. Етнопсихологічні аспекти освіти Закарпатського краю / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_50 Досліджено етнопсихологічні аспекти витоків культури, освіти, науки на Закарпатті у різні періоди існування. Окреслено роль духовенства, політичних і громадських діячів у розвитку і становленні культури й освіченості краян.Исследованы этнопсихологические аспекты истоков культуры, образования, науки в Закарпатье в разные периоды существования. Очерчены роль духовенства, политических и общественных деятелей в развитии и становлении культуры и образованности земляков.The article examines ethnopsychological aspects of the origin of culture, education, science in Transcarpathian region in different periods of existence; the role of priesthood, political and social leaders in the development and establishment of culture and education of countrymen is outlines. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марусинець М. М. Етнопсихологічні аспекти освіти Закарпатського краю / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |