Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Вдовченко В. 
Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти / В. Вдовченко, Є. Антонович // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_5
  Повний текст PDF - 399.188 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вдовченко В.
  • Антонович Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вдовченко В. Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти / В. Вдовченко, Є. Антонович // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вдовченко Віктор Володимирович (педагогічні науки)
  • Антонович Євген Антонович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського