Наукова періодика України Особлива дитина: навчання і виховання


Симоненко Т. 
Нові умови вступу до вищих навчальних закладів випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Симоненко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 7-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_3
Розглянуто зміни у системі загальної середньої освіти щодо проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) та розкрито низку новацій в умовах прийому на навчання до ВНЗ у 2015 р. Ухвалені зміни поширюються на всіх абітурієнтів, зокрема й випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. У ході дослідження встановлено, що звільняються від проходження атестації учні з особливими освітніми потребами (глухі, зі зниженим слухом, сліпі, зі зниженим зором, з порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю), які навчаються у спеціальних навчальних закладах. Наголошено, що випускники спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі особи з інвалідністю, які мають намір продовжити навчання у ВНЗ, обов’язково мають пройти зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО). Зроблено висновок, що усі новації розроблялися та втілювалися у життя для того, щоб підвищити якість української освіти, тому, з огляду на «уступні новинки», які чекають абітурієнтів, їм необхідно розпочати серйозну підготовку та замислитися над вибором майбутньої спеціальності й навчального закладу.Представлены изменения в системе общего среднего образования относительно проведения государственной итоговой аттестации учеников (воспитанников) и раскрыт ряд новаций в условиях приема на обучение в ВУЗ в 2015 г. Принятые изменения распространяются на всех абитуриентов, в том числе выпускников специальных учебных заведений. При исследовании установлено, что освобождаются от прохождения аттестации учащиеся с особыми образовательными потребностями (глухие, с пониженным слухом, слепые, с пониженным зрением, с нарушениями опорно-двигательного аппарата, тяжелыми нарушениями речи, задержкой психического развития, умственной отсталостью), которые учатся в специальных учебных заведениях. Подчеркнуто, что выпускники специальных учебных заведений, в том числе лица с инвалидностью, которые намерены продолжить обучение в ВУЗ, обязательно должны пройти внешнее независимое оценивание (ВНО). Сделан вывод, что все новации разрабатывались и претворялись в жизнь для того, чтобы повысить качество украинского образования, поэтому, учитывая «уступная новинки», которые ждут абитуриентов, им необходимо начать серьезную подготовку и задуматься над выбором будущей специальности и учебного заведения.The paper presents the changes in the general secondary education for the state final certification of students (pupils) and revealed a number of innovations in terms of admission to the higher education institutions in 2015. Approved changes apply to students, including graduates of special secondary school.
  Повний текст PDF - 63.761 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Симоненко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Симоненко Т. Нові умови вступу до вищих навчальних закладів випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Симоненко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 7-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Симоненко Тетяна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського