Наукова періодика України | Інформаційні технології і засоби навчання | ||
Биков В. Ю. Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті / В. Ю. Биков, О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_3 Розглянуто місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у реалізації міжпредметного підходу в системі загальної середньої освіти. Охарактеризовано форми і засоби використання ІКТ і засобів навчання у викладанні предметів і предметних галузей у шкільній освіті. Розкрито поняття комп’ютерної грамотності у контексті міжнародних підходів, зокрема Рамки ЮНЕСКО з ІКТ компетентності для вчителів. Виокремлено проблеми і перешкоди, які нині виділяють вчителі під час упровадження ІКТ в школі, зокрема в реалізації міжпредметного підходу. Ознайомлено з програмними продуктами провідних компаній, як ІВМ, Microsoft, Google, що забезпечують підтримку впровадження ІКТ у навчальний процес і сприяють професійному розвитку вчителів.Рассмотрены место и роль информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в реализации межпредметного подхода в системе общего среднего образования. Раскрыты формы и средства использования ИКТ в преподавании предметов и предметных сфер в школьном образовании. Выделены проблемы и препятствия, которые сегодня выделяют учителя при внедрении ИКТ в школе, в особенности при реализации межпредметного подхода. Рассмотрены программные продукты ведущих компаний, как, например, ІВМ, Microsoft, Google, которые обеспечивают поддержку внедрения ИКТ в учебный процесс и содействуют профессиональному развитию учителей.The article deals with the place and the role of information and communication technologies in the interdisciplinary approach fulfillment in the system of secondary education. The ICT forms and tools application in the process of school learning subjects and content areas are revealed. The problems and obstacles are discovered by teachers in particular through interdisciplinary approach realization. The programming products are described such as those proposed by ІВМ, Microsoft, Google corporations which ensure support of learning process and promote the professional teacher development. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Биков В. Ю. Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті / В. Ю. Биков, О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |