Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Мотилькова З. О. 
ІКТ-компетентність вчителя-предметника, як необхідна складова в сучасній спеціальній школі / З. О. Мотилькова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_8
Проаналізовано причини, які заважають школам і вчителям повною мірою використовувати можливості, що з'являються при використанні засобів ІКТ. Розглянуто питання ІКТ-компетентності вчителя-предметника як необхідного складника в сучасній школі. Проаналізовано результати проведеного анкетування вчителів, бесід та активних спостережень у спеціальних школах-інтернатах Києва (для осіб з вадами слуху). Зроблено висновок про актуальність систематичного включення ІКТ в процес навчання. Наразі стає конче потрібною розробка системи навчання із залученням ІКТ, цілеспрямована підготовка вчителів спеціальних шкіл до використання названих технологій у навчальному процесі.Проанализированы причины, которые мешают школам и учителям в полной мере использовать возможности, которые появляются при использовании средств ИКТ. Рассмотрен вопрос ИКТ-компетентности учителя-предметника как необходимого компонента в современной школе. Проанализированы результаты проведенного анкетирования учителей, бесед и активных наблюдений в специальных школах-интернатах Киева (для лиц с недостатками слуха). Сделан вывод об актуальности систематического включения ИКТ в процесс обучения. Сейчас становится необходимой разработка системы обучения с привлечением ИКТ, целенаправленная подготовка учителей специальных школ к использованию названных технологий в учебном процессе.In the article there are analyzed causes that prevent schools and teachers to make full use of the opportunities that appear when using ICT. The subject teachers’ ICT competence is considered as a necessary component of modern school. The results of questionnaire of teachers’ interviews, discussions and active observations in Kyiv special residential schools (for people with hearing impairments) are analyzed. It was concluded the relevance of systematic ICT inclusion in the learning process. Currently it becomes necessary to develop a system involving ICT training, purposeful preparation of teachers of special schools to use these technologies in the learning process.
  Повний текст PDF - 349.586 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мотилькова З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мотилькова З. О. ІКТ-компетентність вчителя-предметника, як необхідна складова в сучасній спеціальній школі / З. О. Мотилькова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мотилькова Зінаїда Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського