Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Солошич І. О. 
Комплексний підхід у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у процесі наукової діяльності майбутніх екологів / І. О. Солошич, С. І. Почтовюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_10
На основі аналізу освітнього стандарту й опитувань викладачів екологічних дисциплін ВНЗ обгрунтовано необхідність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання екологічних дисциплін. Розглянуто застосування різних засобів ІКТ у процесі вивчення дисципліни «Урбоекологія», а також методика навчання, яка спрямована на використання ІКТ у науковій діяльності майбутніх фахівців-екологів. Виділено основні групи напрямів використання ІКТ у викладанні дисципліни «Урбоекологія» й основні елементи електронно-методичного комплексу цієї дисципліни. Наведено приклади застосування ІКТ для розв’язування практичних задач і власних програмних розробок.На основе образовательного стандарта и опроса преподавателей экологических дисциплин ВУЗ обоснована необходимость внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в процесс обучения экологических дисциплин. Рассмотрено применение различных средств ИКТ в процессе изучения дисциплины «Урбоэкология», а также методика обучения, которая направлена на использование ИКТ в научной деятельности будущих специалистов-экологов. Выделены основные группы направлений использования ИКТ при преподавании дисциплины «Урбоэкология» и основные элементы электронно-методического комплекса этой дисциплины. Приведенные примеры применения ИКТ для решения практических задач и собственных программных разработок.On the basis of educational standard analysis and interrogation of ecology disciplines teachers from high educational establishments it is noticed the necessity to inculcate information and communication technologies in teaching and learning process of ecology disciplines. The article investigates the use of various ICT tools in the «urban ecology» subject study and teaching method that focuses on the use of ICT in the research activities of future environmental experts. The main areas of use of ICT in teaching discipline of «urban ecology» and the basic elements of electronic methodical complex of disciplines are highlighted. Examples of the use of ICT to solving practical problems and proprietary program solution are adduced.
  Повний текст PDF - 828.39 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Солошич І.
  • Почтовюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Солошич І. О. Комплексний підхід у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у процесі наукової діяльності майбутніх екологів / І. О. Солошич, С. І. Почтовюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Солошич Ірина Олександрівна (педагогічні науки)
  • Почтовюк Світлана Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського