Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Манюк Л. В. 
Використання електронних соціальних мереж у процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності та фахової комунікації / Л. В. Манюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 53, вип. 3. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_53_3_10
Визначено педагогічні проблеми використання електронних соціальних мереж (ЕСМ) у навчальному процесі медичних вищих навчальних закладів (ВНЗ), проаналізовано роль та функції викладача за такого виду навчання, обґрунтовано переваги та недоліки використання ЕСМ під час навчання у медичних ВНЗ, описано досвід використання ЕСМ для підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності та фахової комунікації в Україні й за кордоном. Доведено, що впровадження навчання з використанням ЕСМ, що реалізує метод орієнтації на потреби студента, має велику кількість переваг, на відміну від консервативніших методів навчання, під час яких учасник навчального процесу не має таких простих можливостей доступу до інформації, глобальних навчальних мереж, міжнародної взаємодії та співпраці. Соціальні мережі мають позитивний вплив на розвиток майбутніх лікарів, готових до професійних викликів та самостійного навчання протягом життя.Определены педагогические проблемы использования электронных социальных сетей (ЭСС) в учебном процессе высших медицинских учебных заведений, проведен анализ роли и функций преподавателя во время такого вида обучения, обоснованы преимущества и недостатки использования ЭСС во время учебы в медицинских ВУЗ, описан опыт использования ЭСС для подготовки будущих врачей к профессиональной деятельности и коммуникации в Украине и за рубежом. Доказано, что внедрение обучения с использованием ЭСС, реализующего метод ориентации на потребности студента, имеет большое количество преимуществ, в отличие от консервативных методов обучения, при которых участник учебного процесса не имеет таких простых возможностей доступа к информации, глобальных учебных сетей, международного взаимодействия и сотрудничества. Электронные социальные сети оказывают положительное влияние на развитие будущих врачей, готовых к профессиональным вызовам и самостоятельному обучению в течение жизни.The article states the pedagogical problems of social media usage in studying at higher medical educational institutions, analyses the role and functions of a tutor in the learning process, grounds the advantages and disadvantages of social media implementation in higher medical education, describes the experience of social networks usage in professional and communicative skills training of future physicians in Ukraine and abroad. It has been proved that implementation of social media aids to realizethe student-oriented methodological approach. Furthermore, it benefits from the conservative learning methods in which the student does not have the same possibilities of open access to information, global networking sites, international cooperation and collaboration. Social media have the positive influence on the development of future physicians, ready to the professional challenges, continuous individual learning and self-study.
  Повний текст PDF - 190.274 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Манюк Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Манюк Л. В. Використання електронних соціальних мереж у процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності та фахової комунікації / Л. В. Манюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 53, вип. 3. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_53_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Манюк Любов Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського