Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Носенко Ю. Г. 
Стан використання мультимедійних технологій вихователями вітчизняних дошкільних навчальних закладів у роботі з інклюзивною групою / Ю. Г. Носенко, Ж. В. Матюх // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 1-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_3
Висвітлено результати опитування вихователів вітчизняних дошкільних навчальних закладів на предмет їх відношення, практичного досвіду та обізнаності щодо можливостей використання мультимедійних технологій у роботі з дітьми, зокрема з інклюзивною групою. До анкетування було залучено 453 респондентів із семи регіонів України. Визначено ступінь обізнаності вихователів щодо сутності основних понять, ступінь впровадження інклюзивної освіти й «інклюзивний клімат» у закладах, де працюють респонденти, їх готовність і бажання до провадження інклюзивної освіти, відношення до використання мультимедійних технологій у роботі з дітьми і наявність відповідного досвіду, забезпеченість ДНЗ комп’ютерною технікою та її доступність для вихователів.Представлены результаты опроса воспитателей украинских дошкольных учебных заведений на предмет их отношения, практического опыта и осведомленности о возможностях использования мультимедийных технологий в работе с детьми, в том числе с инклюзивной группой. В анкетирование было вовлечено 453 респондента из семи регионов Украины. Определена степень осведомленности воспитателей о сущности основных понятий, степень внедрения инклюзивного образования и «инклюзивный климат» в заведениях, где работают респонденты, их готовность и желание к внедрению инклюзивного образования, отношение к использованию мультимедийных технологий в работе с детьми и наличие соответствующего опыта, обеспеченность ДОУ компьютерной техникой и ее доступность для воспитателей. The article presents the results of a survey of Ukrainian pre-school educators on their attitude, experience and awareness of the possibilities of using multimedia technology in work with children, especially with an inclusive group. 453 respondents from seven regions of Ukraine were involved in the survey. The degree of pre-school educators’ awareness about the nature of the basic concepts, the degree of implementation of inclusive education and "inclusive climate" in institutions, where respondentswork, their willingness and desire to introduce inclusive education, attitude towards the use of multimedia technologies in the work with children and relevant experience, the availability of computer equipment and its accessibility for preschool educators were revealed. A promising direction for further research was determined the development of a methodic of formation of information and communication competence of preschool educators in the aspect of the use of multimedia technologies in work with an inclusive group.
  Повний текст PDF - 316.775 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Носенко Ю.
  • Матюх Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Носенко Ю. Г. Стан використання мультимедійних технологій вихователями вітчизняних дошкільних навчальних закладів у роботі з інклюзивною групою / Ю. Г. Носенко, Ж. В. Матюх // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 1-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Носенко Юлія Григорівна (педагогічні науки)
  • Матюх Жанна Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського