Наукова періодика України | Культура і сучасність | ||
Олійник О. М. Брендинг міста як предмет культурологічного дослідження: ключові позиції / О. М. Олійник // Культура і сучасність. - 2019. - № 1. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олійник О. М. Брендинг міста як предмет культурологічного дослідження: ключові позиції / О. М. Олійник // Культура і сучасність. - 2019. - № 1. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |