Наукова періодика України | Мовні і концептуальні картини світу | ||
Білюк І. Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу / І. Білюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 164-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46%281%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білюк І. Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу / І. Білюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 164-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46(1)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |