Наукова періодика України Мовні і концептуальні картини світу


Чернова А. О. 
Соціальна реклама як особливий різновид французького рекламного дискурсу / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 504-511. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50%282%29__76
  Повний текст PDF - 342.884 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чернова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чернова А. О. Соціальна реклама як особливий різновид французького рекламного дискурсу / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 504-511. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(2)__76.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чернова Анастасія Олександрівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського