Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Потрашкова Л. В. 
Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту / Л. В. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_6
  Повний текст PDF - 416.341 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Потрашкова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Потрашкова Л. В. Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту / Л. В. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Потрашкова Людмила Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського