Наукова періодика України Молодь і ринок


Козловська І. 
Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_8
Обгрунтовано методологічні підходи щодо інтеграції та концептуальні основи інтеграції знань. Введено та обгрунтовано поняття дидактичної інтегрології як галузі педагогічного знання, наведено її базові закономірності та принципи структурування навчальних знань в процесі їх інтеграції. Обговорено інтеграцію знань, що базується на закономірностях дидактичної інтегрології, суттєво підвищує якість навчання і спричиняє позитивні якісні зрушення у параметрах, які характеризують загальноосвітню та професійну підготовку, за умови впливу на ці параметри виділених варіативних чинників інтеграції.
  Повний текст PDF - 256.265 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козловська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козловська І. Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського