Наукова періодика України Молодь і ринок


Перішко І. 
Суть та напрями розвитку стратегії маркетингу в основних видах складових туристичної діяльності / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_31
  Повний текст PDF    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Перішко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Перішко І. Суть та напрями розвитку стратегії маркетингу в основних видах складових туристичної діяльності / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського