Наукова періодика України | Моделювання та інформаційні системи в економіці | ||
Овсієнко Н. В. Методичні підходи маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємств. / Н. В. Овсієнко // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2013. - Вип. 88. - С. 12-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2013_88_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овсієнко Н. В. Методичні підходи маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємств. / Н. В. Овсієнко // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2013. - Вип. 88. - С. 12-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2013_88_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |