Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Шульга Л. 
Забезпечення педагогічних умов розвитку емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку у процесі сприйняття живопису / Л. Шульга // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2015. - Вип. 1. - С. 95-101 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2015_1_13
  Повний текст PDF - 264.392 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга Л. Забезпечення педагогічних умов розвитку емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку у процесі сприйняття живопису / Л. Шульга // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2015. - Вип. 1. - С. 95-101 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2015_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шульга Лариса Анатоліївна (педагогічні науки)
  • Шульга Людмила Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського