Наукова періодика України Нова парадигма


Редько В. В. 
Реклама як засіб політичного вибору / В. В. Редько // Нова парадигма. - 2014. - Вип. 122. - С. 120-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2014_122_16
  Повний текст PDF - 367.86 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Редько В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Редько В. В. Реклама як засіб політичного вибору / В. В. Редько // Нова парадигма. - 2014. - Вип. 122. - С. 120-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2014_122_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського