Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Папушина В. 
Естетичний потенціал використання інтерактивних технологій на заняттях зарубіжної літератури / В. Папушина // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 204-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_65
Здійснено огляд досягнень вітчизняної науки та викладачів-практиків у використанні та класифікації методів і прийомів інтерактивних технологій. Сформовано оптимальний варіант їх застосування на заняттях зарубіжної літератури як необхідної умови для формування естетичних смаків студентів. Запропоновано розглядати структуру заняття з цього предмету як послідовність організаційного, інформаційного, мотиваційного, функціонального та підсумкового етапів. Інтерактивні технології та методи класифіковано за способом досягнення результату, функцією, формами організації навчально-пізнавальної діяльності та типами інформаційних режимів. Наголошено, що в арсеналі викладача необхідним є метод матриць, який передбачає складання різноманітних комбінацій та їх застосування. Підкреслено, що зазначені інтерактивні методи і прийоми вимагають комплексного застосування мультимедійних засобів, ілюстративного матеріалу, театральних вистав, портретних галерей, музичного супроводу. Зроблено висновок, що інтерактивні технології завдяки своїй антропологічній природі, дидактичній і функціональній різноманітності дозволяють викладачеві максимально ефективно вибудовувати освітню траєкторію для оптимізації навчання.Осуществлен обзор достижений отечественной науки и преподавателей-практиков в использовании и классификации методов и приемов интерактивных технологий. Сформирован оптимальный вариант их применения на занятиях зарубежной литературы как необходимого условия для формирования эстетических вкусов студентов. Предложено рассматривать структуру занятия по этому предмету как последовательность организационного, информационного, мотивационного, функционального и итогового этапов. Интерактивные технологии и методы классифицированы по способу достижения результата, функциям, формам организации учебно-познавательной деятельности и типам информационных режимов. Отмечено, что в арсенале преподавателя должен присутствовать метод матриц, предусматривающий составление разнообразных комбинаций и их применение. Подчеркнуто, что указанные интерактивные методы и приемы требуют комплексного применения мультимедийных средств, иллюстративного материала, театральных представлений, портретных галерей, музыкального сопровождения. Сделан вывод о том, что интерактивные технологии благодаря своей антропологической природе, дидактическому и функциональному разнообразию позволяют преподавателю максимально эффективно выстраивать образовательную траекторию для оптимизации обучения. It’s considered an overview of the achievements of Soviet science and practicing teachers in the use and classification of the methods and techniques of interactive technologies. It’s formed the best option for their application in the classroom of foreign literature as a necessary condition for the formation of aesthetic tastes of students. It’s proposed to consider the structure of a class on the subject as a series of organizational, informational, motivational, functional and final stages. Interactive technologies and methods are classified according to the method of achieving the result, the function forms of training and learning activities and the types of information modes. It is noted that in the arsenal of the teacher is necessary matrix method, which includes the production of various combinations and their application. It’s emphasized that these interactive methods and techniques require the use of complex multimedia, illustrations, theater, portrait galleries, and music. It is concluded that interactive technology because of its anthropological nature, didactic and functional diversity allow the teacher to most effectively build educational trajectory to optimize learning.
  Повний текст PDF - 276.831 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Папушина В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Папушина В. Естетичний потенціал використання інтерактивних технологій на заняттях зарубіжної літератури / В. Папушина // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 204-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_65.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського