Наукова періодика України Наукові праці МАУП


Близнюк А. С. 
Інноваційна модель формування маркетингового менеджменту туристичних підприємств України / А. С. Близнюк // Наукові праці МАУП. - 2013. - Вип. 3. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2013_3_23
  Повний текст PDF - 135.45 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Близнюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Близнюк А. С. Інноваційна модель формування маркетингового менеджменту туристичних підприємств України / А. С. Близнюк // Наукові праці МАУП. - 2013. - Вип. 3. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2013_3_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Близнюк Андрій Станіславович (економічні науки)
  • Близнюк Андрій Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського