Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Гальчинський Л. Ю. 
Модель оцінки ефективності компаній-посередників на ринку контекстної реклами / Л. Ю. Гальчинський, Д. С. Сташкевич // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_55
  Повний текст PDF - 414.688 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гальчинський Л.
  • Сташкевич Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гальчинський Л. Ю. Модель оцінки ефективності компаній-посередників на ринку контекстної реклами / Л. Ю. Гальчинський, Д. С. Сташкевич // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_55.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського