Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Д'яконова І. І. Проблеми та перспективи впровадження інноваційних технологій реклами при виході підприємства на міжнародний ринок / І. І. Д'яконова, Є. І. Боднарук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 14. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_14_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Д'яконова І. І. Проблеми та перспективи впровадження інноваційних технологій реклами при виході підприємства на міжнародний ринок / І. І. Д'яконова, Є. І. Боднарук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 14. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_14_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |