Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Фірсова С. Г. Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії / С. Г. Фірсова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фірсова С. Г. Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії / С. Г. Фірсова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |