Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Фірсова С. Г. 
Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії / С. Г. Фірсова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_22
  Повний текст PDF - 409.039 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фірсова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фірсова С. Г. Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії / С. Г. Фірсова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського