Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Вашків О. П. 
Інтернет-маркетинг – новий напрям маркетингової політики малих підприємств та фізичних осіб – підприємців / О. П. Вашків, Ю. С. Гавриленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_6
  Повний текст PDF - 434.138 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вашків О.
  • Гавриленко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вашків О. П. Інтернет-маркетинг – новий напрям маркетингової політики малих підприємств та фізичних осіб – підприємців / О. П. Вашків, Ю. С. Гавриленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вашків Олександр Павлович (1963–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського