Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Сардак О. В. 
Брендинг підприємства-роботодавця у системі управління персонал-маркетингом / О. В. Сардак // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_35
  Повний текст PDF - 280.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сардак О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сардак О. В. Брендинг підприємства-роботодавця у системі управління персонал-маркетингом / О. В. Сардак // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сардак Олена Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського