Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Щука Г. П. 
Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2020_1_14
  Повний текст PDF - 547.062 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щука Г.
  • Гальків Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щука Г. П. Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2020_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гальків Любов Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського