Наукова періодика України Науковий вісник Ужгородського національного університету


Ілляшенко С. М. 
Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(2). - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24%282%29__9
  Повний текст PDF - 387.228 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ілляшенко С.
  • Рудь М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ілляшенко С. М. Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(2). - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24(2)__9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ілляшенко Сергій Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського