Наукова періодика України | Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України | ||
Ганжуров Ю. С. Політична реклама: комунікативний формат і електоральна результативність / Ю. С. Ганжуров // Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]. - 2008. - Вип. 38. - С. 66-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2008_38_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ганжуров Ю. С. Політична реклама: комунікативний формат і електоральна результативність / Ю. С. Ганжуров // Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]. - 2008. - Вип. 38. - С. 66-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2008_38_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |