Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Лoбoйкo Т. В. 
Проблема порушення етичних норм у соціальній рекламі та особливості її впливу на суспільство / Т. В. Лoбoйкo // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_21
  Повний текст PDF - 163.555 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лoбoйкo Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лoбoйкo Т. В. Проблема порушення етичних норм у соціальній рекламі та особливості її впливу на суспільство / Т. В. Лoбoйкo // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського