Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Лoбoйкo Т. В. Проблема порушення етичних норм у соціальній рекламі та особливості її впливу на суспільство / Т. В. Лoбoйкo // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лoбoйкo Т. В. Проблема порушення етичних норм у соціальній рекламі та особливості її впливу на суспільство / Т. В. Лoбoйкo // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |