Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Рикичина Т. С. Корпоративні медіа в бізнесі як канал внутрішнього маркетингу / Т. С. Рикичина // Scientific notes of the institute of journalism. - 2019. - Т. 2. - С. 184-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рикичина Т. С. Корпоративні медіа в бізнесі як канал внутрішнього маркетингу / Т. С. Рикичина // Scientific notes of the institute of journalism. - 2019. - Т. 2. - С. 184-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |