Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Рикичина Т. С. 
Корпоративні медіа в бізнесі як канал внутрішнього маркетингу / Т. С. Рикичина // Scientific notes of the institute of journalism. - 2019. - Т. 2. - С. 184-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_17
  Повний текст PDF - 430.932 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рикичина Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рикичина Т. С. Корпоративні медіа в бізнесі як канал внутрішнього маркетингу / Т. С. Рикичина // Scientific notes of the institute of journalism. - 2019. - Т. 2. - С. 184-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського