Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Бойко Р. В. 
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів / Р. В. Бойко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2009. - Вип. 11. - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2009_11_26
  Повний текст PDF - 273.934 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко Р. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів / Р. В. Бойко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2009. - Вип. 11. - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2009_11_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Руслан Володимирович (економічні науки)
  • Бойко Руслан Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського