Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Селезньова О. О. 
Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств / О. О. Селезньова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 25. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2014_25_12
  Повний текст PDF - 252.038 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Селезньова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Селезньова О. О. Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств / О. О. Селезньова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 25. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2014_25_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Селезньова Ольга Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського