Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Петропавловська С. Є. 
Маркетинговий підхід до формування іміджу держави / С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 54. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_54_18
  Повний текст PDF - 366.826 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петропавловська С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петропавловська С. Є. Маркетинговий підхід до формування іміджу держави / С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 54. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_54_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петропавловська Світлана Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського