Наукова періодика України | Educational dimension | ||
Чаркіна О. А. Педагогічне тестування як засіб моніторингу освіти: управлінський аспект / О. А. Чаркіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 499-506. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_75 Обгрунтовано психолого-педагогічну сутність процесу педагогічного тестування як дидактичної категорії та виду діяльності, уточнено його структуру, форми, види, функції й етапи впровадження в навчальний процес педагогічного університету. Визначено дидактичні умови проектування та реалізації системи тестового контролю за якістю вищої педагогічної освіти. Розроблено критерії й основні показники для оцінки рівня навчальних досягнень студентів і кваліметричного моніторингу в системі вищої педагогічної освіти. Експериментально доведено ефективність алгоритму упровадження спроектованої технології у вивченні психолого-педагогічних дисциплін на прикладі дисциплінарного тестування з педагогіки. Виявлено й обгрунтовано основні дидактичні умови та соціально-педагогічні чинники, створення яких забезпечує ефективність упровадження технології педагогічного тестування як засобу контролю за навчальним процесом в освітню систему університету. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чаркіна О. А. Педагогічне тестування як засіб моніторингу освіти: управлінський аспект / О. А. Чаркіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 499-506. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_75.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |