Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Багрій І. 
Заняттєва терапія як напрям професійної діяльності / І. Багрій // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_17
Представлено тлумачення поняття „occupational therapy” як „Ерготерапії”. Висвітлено розуміння „зайнятості” як центральної діяльності, що забезпечує функціонування Ерготерапії як сфери професійної діяльності, та концентрує увагу на ролі зайнятості в процесі розвитку людини. Зроблено висновок про те, що потреба адаптації передового міжнародного досвіду та входження України у світовий освітній простір, зокрема Болонський процес, вимагає пошуку нових напрямків у розвитку сфери професійної освіти. Наголошено на тому, що одним з таких напрямків сьогодні є саме Ерготерапія, яка є чимось великим і ґрунтовним, ніж просто діяльність. Зазначено, що в її основі лежить саме поняття „зайнятість”, яке відрізняється від звичайної дійсності змістом, метою, культурним і соціальним змістом, є індивідуальним для кожної особистості. Констатовано, що саме повсякденна зайнятість створює засоби, на основі яких триває фізичний, когнітивний, соціальний та емоційний розвиток людини, формуючи її внутрішній світ і ставлення до інших, що, в свою чергу, відбивається в поведінці і інтересах людини.Представлено толкование понятия „occupational therapy” как „Эрготерапия”. Освещено понимание „занятости" как центральной деятельности, обеспечивающей функционирование Эрготерапии как сферы профессиональной деятельности, и концентрирующей внимание на роли занятости в процессе развития человека. Сделан вывод о том, что потребность адаптации передового международного опыта и вхождения Украины в мировое образовательное пространство, в частности Болонский процесс, требует поиска новых направлений в развитии сферы профессионального образования. Отмечено, что одним из таких направлений сегодня является именно Эрготерапия, которая является чем-то большим и основательным, чем просто деятельность. Отмечено, что в ее основе лежит само понятие „занятость”, которое отличается от обычной действительности смыслом, целью, культурным и социальным содержанием, является индивидуальным для каждой личности. Констатировано, что именно повседневная занятость создает средства, на основе которых продолжается физическое, когнитивное, социальное и эмоциональное развитие человека, формируя его внутренний мир и отношение к другим, что, в свою очередь, отражается в поведении и интересах человека.The term “Occupational Therapy” is defined as “Ergotherapy”. The author describes “occupation” as a central activity which influences ergotherapy as a sphere of professional activity and is focused on the role of occupation in the process of human development. It is concluded that the necessity for adapting best international practice and the involvement of Ukraine into the world educational space, including the Bologna process, require searching for new directions in the development of vocational education. It is emphasized that one of these directions is Ergotherapy that is something more great and profound than a simple activity. It is indicated that it is based on the concept “occupation”, which is distinct from an ordinary reality in meaning, purpose, cultural and social content, and it is an individual one for each person. It is noted that everyday occupation creates means necessary for physical, cognitive, social and emotional development of a person, developing his inner world and attitude towards others, which, in turn, influences the person’s behavior and interests.
  Повний текст PDF - 311.255 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багрій І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багрій І. Заняттєва терапія як напрям професійної діяльності / І. Багрій // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багрій Іванна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського