Наукова періодика України Педагогіка і психологія професійної освіти


Чеб С. 
Використання електронних засобів навчання в інклюзивній моделі освіти / С. Чеб // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_11
Досліджено стан впровадження інклюзивної моделі освіти в Луцькому центрі професійно-технічної освіти. Описано створені і апробовані електронні засоби навчання для дітей з особливими потребами (на прикладі використання розробленого Web-ресурсу з предмета “Інформаційні технології” для учнів із вадами слуху професії "кравець"). Розглянуто особливості роботи з дітьми з особливими потребами, зокрема з дітьми-інвалідами з вадами слуху під час наочного представлення навчального матеріалу. Охарактеризовано розроблений спеціальний програмний комплекс “Web-ресурс з предмета “Інформаційні технології”, що складається з таких розділів: теоретичний матеріал, оформлений у вигляді електронного посібника; тренажери, що дозволяють змоделювати процес виконання лабораторно-практичних робіт у режимі “тренування” за допомогою комп’ютерної програми; відеоуроки; тестування; інструкція;інформація про автора. Доведено ефективність програмного комплексу “Web-ресурс з предмета “Інформаційні технології”. Исследовано состояние использования инклюзивной модели образования для обучения детей с особыми потребностями в учебных заведениях Украины. Охарактеризован разработанный и апробированный Web-ресурс по предмету “Информационные технологии” для учащихся профессии портной (учащиеся с недостатками слуха) Луцкого центра профессионально-технического образования. Обоснована эффективность использования в учебно-производственном процессе электронных средств обучения для обучения детей с особыми потребностями. Автор делает вывод, что если в учебном заведении действует модель инклюзивного образования, систематическое использование электронных средств обучения обусловливает существенные сдвиги в социально-эмоциональном, умственном и физическом развитии, в развитии познавательной активности и творчестве детей с особыми потребностями. Наглядное воспроизведение теоретического и лабораторно-практического материала методами компьютерной подачи информации, демонстрацией видеоуроков, работой с тренажерами, прохождением интерактивного электронного тестирования, практическими задачами для самоанализа и самоконтроля – все это способствует постоянному динамическому развитию личности детей с особыми потребностями. Поэтому инклюзивный и открытый подходы к информатизации учебного процесса должны стать стратегическими направлениями образовательной политики Украины.The article investigates the state of use of the inclusive education model for teaching children with special needs in the educational institutions of Ukraine. The paper gives a characteristic of Web-resource on the subject “Information Technology” for students of tailor profession (students with hearing disabilities) developed and tested by Luck Center of vocational education. The author proves the efficiency of using e-learning tools in training and production process of teaching children with special needs. The author concludes that if the institution operates a model of inclusive education, the systematic use of e-learning tools provides significant changes in the socio-emotional, mental and physical development, in the development of cognitive activity and creativity of children with special needs.
  Повний текст PDF - 624.389 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чеб С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чеб С. Використання електронних засобів навчання в інклюзивній моделі освіти / С. Чеб // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського