Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_3 Проаналізовано українське законодавство у сфері регулювання впливу реклами на дітей і використання неповнолітніх у рекламних сюжетах. Здійснено моніторинг реклами в українських мас-медіа та виділено типові приклади використання зображення дітей у рекламних цілях. На підставі цього надано пропозиції щодо уникнення недоцільного зображення дітей у рекламі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |