Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Кіца М. О. 
Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_3
Проаналізовано українське законодавство у сфері регулювання впливу реклами на дітей і використання неповнолітніх у рекламних сюжетах. Здійснено моніторинг реклами в українських мас-медіа та виділено типові приклади використання зображення дітей у рекламних цілях. На підставі цього надано пропозиції щодо уникнення недоцільного зображення дітей у рекламі.
  Повний текст PDF - 316.518 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кіца М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кіца Мар'яна Олегівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського