Наукова періодика України Постметодика


Водолазська Т. В. 
Модель доброзичливого до дітей освітнього середовища / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 5. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_5_5
Наведено результати дослідження за програмою ЮНІСЕФ “Школа доброзичливого ставлення до дитини”, зокрема визначено оптимальні параметри архітектури класу, спроектовану у просторі “навчальної студії”; створення класів під відкритим небом, екологічних стежок, дослідницьких майданчиків. Описано методологічні принципи навчання, орієнтованого на свободу, розвиток внутрішнього світу особистості. Зазначено переваги такого навчання. Констатовано необхідність трансформації класно-урочної системи, сидячо-слухаючої педагогіки, зміни системи оцінювання особистих досягнень учнів. Виокремлено атрибути нового поняття “шкільне співтовариство”, а саме: дорослі виступають у ролі лідера, викладання грунтується на розвитку дітей. Виділено педагогічні умови успішної реалізації моделі доброзичливої школи в контексті холістичного освітнього середовища.Приведены результаты исследования по программе ЮНИСЕФ "Школа доброжелательного отношения к ребенку", в частности определены оптимальные параметры архитектуры класса, спроектированную в пространстве "учебной студии"; с создания классов под открытым небом, экологических троп, исследовательских площадок. Описаны методологические принципы обучения, ориентированного на свободу, развитие внутреннего мира личности. Отмечены преимущества такого обучения. Констатирована необходимость трансформации классно-урочной системы, сидяче-слушающей педагогики, изменения системы оценки личных достижений учащихся. Выделены атрибуты нового понятия "школьное сообщество", а именно: взрослые выступают в роли лидера, преподавание основывается на развитии детей. Выделены педагогические условия успешной реализации модели доброжелательной школы в контексте холистической образовательной среды.Paper reviews the present model of the child-friendly school, fulfills in the framework of UNICEF international program “Child-friendly schools”, gives the characteristics of a friendly learning environment and studies the pedagogical conditions of its creation.
  Повний текст PDF - 429.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Водолазська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Водолазська Т. В. Модель доброзичливого до дітей освітнього середовища / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 5. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Водолазська Тетяна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського