Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Примакова В. В. 
Діяльність інститутів підвищення кваліфікації вчителів України в 50—60-і роки хх століття / В. В. Примакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_4
Розглянуто проблеми розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні впродовж 1950 - 1960-х рр. Охарактеризовано особливості діяльності закладів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у вказаний період. Проаналізовано структуру, зміст і специфіку вдосконалення вчителів початкової ланки шкільної освіти. Простежено суттєві зміни, що відбувалися в освітній галузі тих років і впливали на професійний розвиток фахівців у післядипломний період. На основі аналізу опублікованих нормативно-правових, архівних і наративних джерел зроблено спробу визначити основні тенденції розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні вказаного періоду та простежити їх трансформацію на сучасному етапі.Рассмотрены проблемы развития последипломного образования учителей начальных классов в Украине на протяжении 1950 - 1960-х гг. Охарактеризованы особенности деятельности учреждений повышения квалификации педагогических кадров в указанный период. Проанализированы структура, содержание и специфика усовершенствования учителей начального звена школьного образования. Прослежены существенные изменения, происходившие в сфере образования тех лет, их влияние на профессиональное развитие специалистов в последипломный период. На основе анализа опубликованных нормативно-правовых, архивных и нарративных источников предпринята попытка определить основные тенденции развития последипломного образования учителей начальных классов в Украине указанного периода и проследить их трансформацию на современном этапе.The article deals with the problems of post-graduate education of primary school teachers in Ukraine during the 50s-60s of the 20th century; the peculiarities of activities in teacher training institutes during this period are characterized; the structure, content and peculiarities of improvement of primary school teachers are analyzed; the significant changes which took place in education during these years and influenced the professional progress of specialists in the postgraduate period are observed. The attempts to identify the main tendencies concerning the development of postgraduate education of primary school teachers in Ukraine during the mentioned period and to trace their transformation at present time were made on the basis of analysis of legal, archival and narrative sources which are published.
  Повний текст PDF - 163.922 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Примакова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Примакова В. В. Діяльність інститутів підвищення кваліфікації вчителів України в 50—60-і роки хх століття / В. В. Примакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Примакова Віталія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського