Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Пляченко Т. М. 
Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва / Т. М. Пляченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_15
Визначено сутність, структуру і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва, що трактуються як показник готовності до виконання професійних функцій та здатність учителя застосовувати за нових умов набуті за час навчання знання, уміння й досвід музично-педагогічної діяльності. Окреслено виробничі функції, фахові компетенції та чинники, які забезпечують ефективність професійної підготовки і професійної діяльності вчителя музичного мистецтва. Акцентовано увагу на соціально-особистісних компетенціях - природно-психологічних особливостях і набутих у процесі навчання фахово необхідних якостях особистості, які визначають траєкторію подальшого саморозвитку цього фахівця: особистісні якості, здібності, індивідуальні психологічні особливості, стиль роботи і творчий імідж.Определены сущность, структура и содержание профессиональных компетенций учителя музыкального искусства, которые трактуются как показатель готовности к выполнению профессиональных функций и способность учителя применять в новых условиях приобретенные за время обучения знания, умения и опыт музыкально-педагогической деятельности. Определены производственные функции, профессиональные компетенции и факторы, которые обеспечивают эффективность профессиональной подготовки и профессиональной деятельности учителя музыкального искусства. Акцентировано внимание на социально-личностных компетенциях, природно-психологических особенностях и приобретенных в процессе обучения профессионально необходимых качествах личности, которые определяют траекторию дальнейшего саморазвития этого специалиста: личностные качества, способности, индивидуальные психологические особенности, стиль работы и творческий имидж.The article defi nes the essence, structure and content of music teacher’s professional competences. It outlines productive functions, professional competences and the factors that ensure the effi ciency in training and professional activity of music teacher.
  Повний текст PDF - 142.359 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пляченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пляченко Т. М. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва / Т. М. Пляченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пляченко Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського