Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Бондаренко В. Специфіка педагогічної стратегії вчителя початкової школи у процесі формування соціально-комунікативної активності молодшого школяра в урочній діяльності / В. Бондаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(1). - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43%281%29__23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко В. Специфіка педагогічної стратегії вчителя початкової школи у процесі формування соціально-комунікативної активності молодшого школяра в урочній діяльності / В. Бондаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(1). - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(1)__23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |