Наукова періодика України | Studies in comparative education | ||
Цюра С. Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень / С. Цюра // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_3 Наведено дані вітчизняних та зарубіжних компаративних педагогічних досліджень. Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову. Виділено ряд її теоретичних концептів, принципи та підходи до організації дослідження. Викладено завдання конструктивістського компаративного педагогічного пошуку.Приведены данные отечественных и зарубежных компаративных педагогических исследований. Рассмотрена методология сравнительного анализа как конкретно-научная. Выделены ряд ее теоретических концептов, принципы и подходы к организации исследования. Изложены задачи конструктивистского компаративного педагогического поиска.Рrovide data of domestic and foreign comparative educational research. The methodology of comparative analysis of how specific scientific. It highlighted a number of theoretical concepts, principles and approaches to research. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цюра С. Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень / С. Цюра // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |