Наукова періодика України Соціально-економічні проблеми і держава


Химич І. 
Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства / І. Химич // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2014. - Вип. 1. - С. 242-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2014_1_28
  Повний текст PDF - 1.314 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Химич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Химич І. Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства / І. Химич // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2014. - Вип. 1. - С. 242-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2014_1_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Химич Ірина Григорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського