Наукова періодика України Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція


Тодоріко Л. Д. 
Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. Д. Тодоріко, І. О. Сем’янів, О. В. Підвербецька, І. В. Єременчук, В. І. Сливка, О. Я. Підвербецький // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2020. - № 4. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tlkhvil_2020_4_14
Мета роботи - оцінити проблеми та переваги дистанційного навчання (ДН) як альтернативи для безперервної освіти в медичних навчальних закладах III - IV рівнів акредитації в умовах пандемії COVID-19. Використано тестовий доступ до повнотекстових і реферативних баз даних, проведено метааналіз сучасних літературних джерел, частину з яких обрано для докладнішого висвітлення, а також використано дані щодо досвіду застосування онлайн-методів навчання на базі кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету. Для проведення навчальних занять в онлайн-режимі вибрано сервіс Google Hangouts Meet - https://meet.google.com. Для створення розкладу навчальних занять в онлайн-режимі за допомогою сервісу відеоконференцій Google Hangouts Meet використано сервіс Google Calendar - https://calendar.google.com. У навчальному процесі під час ДН на кафедрах використовують різноманітні новітні комплекси навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін з елементами пояснювально-ілюстративного та проблемного навчання. У разі контролю знань під час ДН використовують такі методи педагогічного контролю: тестовий, письмовий (наприклад, написання у чаті відповіді на питання, що відсилаються викладачу через Інтернет-технології, або спілкування студента через чат з викладачем і групою); усний (наприклад, використання аудіо- та відеоконференцій). Цей метод надає змогу розв'язати проблему особистісного контролю знань, адже за ДН може виникнути ситуація, що за студента вирішує завдання інша людина. Для підвищення ефективності контролю знань та умінь студентів за ДН потрібно використовувати сукупність різних видів та методів педагогічного контролю. Висновки: нову форму ДН в сучасних реаліях пандемії COVID-19 в онлайн-режимі успішно впроваджено і триває її реалізація. Вагомим недоліком такого навчання є залежність ефективного проведення занять в онлайн-режимі від налагодженої мережі Інтернет та якості технічного забезпечення.
  Повний текст PDF - 1.515 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тодоріко Л.
  • Сем’янів І.
  • Підвербецька О.
  • Єременчук І.
  • Сливка В.
  • Підвербецький О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тодоріко Л. Д. Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. Д. Тодоріко, І. О. Сем’янів, О. В. Підвербецька, І. В. Єременчук, В. І. Сливка, О. Я. Підвербецький // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2020. - № 4. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tlkhvil_2020_4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тодоріко Лілія Дмитрівна (медичні науки)
  • Підвербецька Олена Валеріївна (медичні науки)
  • Єременчук Інга Василівна (медичні науки)
  • Сливка Віктор Іванович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського