Наукова періодика України Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді


Сіренко А. Є. 
Формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Є. Сіренко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(2). - С. 251-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18%282%29__31
Досліджено проблему формування у старших дошкільників впевненості в собі у груповій діяльності. Уточнено сутність поняття впевненості в собі, надано його інтерпретацію стосовно цих дітей. З'ясовано виховний потенціал групової діяльності в ДНЗ щодо формування досліджуваної якості у дітей старшого дошкільного віку. Визначено критерії (соціально-емоційний, інформаційно-комунікативний та діяльнісно-поведінковий), відповідні показники, охарактеризовано рівні сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності (достатній, середній, низький). Змодельовано процес та обгрунтовано організаційно-педагогічні умови (створення позитивно емоційної атмосфери в дитячому колективі; поетапне засвоєння дітьми основних типів взаємодії у груповій діяльності; розвиток здатності дошкільників вільно та варіативно використовувати типи взаємодії) формування у старших дошкільників впевненості в собі у груповій діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику формування у таких дошкільників впевненості в собі у зазначеної діяльності, яка передбачає поетапну реалізацію кожної з організаційно-педагогічних умов. Висвітлено проблему формування у старших дошкільників впевненості в собі у груповій діяльності. Шляхом теоретичного аналізу наукових джерел уточнено сутність поняття впевненості в собі, подано його інтерпретацію стосовно старших дошкільників, з'ясовано виховний потенціал групової діяльності в ДНЗ щодо формування досліджуваної якості у дітей старшого дошкільного віку. Визначено критерії (соціально-емоційний, інформаційно-комунікативний та діяльнісно-поведінковий), відповідні показники, схарактеризовано рівні сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності (достатній, середній, низький). Змодельовано процес та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови (створення позитивно емоційної атмосфери в дитячому колективі; поетапне засвоєння дітьми основних типів взаємодії у груповій діяльності; розвиток здатності дошкільників вільно та варіативно використовувати типи взаємодії) формування у старших дошкільників впевненості в собі у груповій діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику формування у старших дошкільників впевненості в собі у груповій діяльності, яка передбачає поетапну реалізацію кожної з організаційно-педагогічних умов.
  Повний текст PDF - 227.571 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сіренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сіренко А. Є. Формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Є. Сіренко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(2). - С. 251-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(2)__31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сіренко Алла Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського