Наукова періодика України | Управління, економіка та забезпечення якості в фармації | ||
Півень О. П. Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговування / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_4_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Півень О. П. Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговування / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |