Наукова періодика України Управління розвитком


Моргун Н. О. 
Брендинг: визначення та моделі розробки бренда / Н. О. Моргун // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_22
  Повний текст PDF - 278.695 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Моргун Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Моргун Н. О. Брендинг: визначення та моделі розробки бренда / Н. О. Моргун // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського