Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Моргун Н. О. Брендинг: визначення та моделі розробки бренда / Н. О. Моргун // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Моргун Н. О. Брендинг: визначення та моделі розробки бренда / Н. О. Моргун // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |