Наукова періодика України Український соціум


Согорін А. А. 
Реклама як засіб патріотичного виховання (за результатами масового та експертного опитувань) / А. А. Согорін // Український соціум. - 2016. - № 4. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_4_11
Досліджено потенціал реклами як засобу патріотичного виховання у сучасному українському суспільстві. За результатами власного соціологічного дослідження зроблено такі висновки: реклама стала частиною культури, вона виконує багато різних соціальних функцій. Як один з агентів соціалізації, реклама містить у собі механізм виховного впливу, тобто може стати транслятором патріотичних цінностей. З огляду на необхідність пошуку інноваційних підходів до патріотичного виховання суспільства, актуальними є можливості державної політики в галузі реклами, політики різних органів саморегулювання.
  Повний текст PDF - 361.988 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Согорін А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Согорін А. А. Реклама як засіб патріотичного виховання (за результатами масового та експертного опитувань) / А. А. Согорін // Український соціум. - 2016. - № 4. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Согорін Андрій Анатолійович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського