Наукова періодика України Вісник Львівського університету


Смирнов І. 
Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму / І. Смирнов, О. Шматок // Вісник Львівського університету. Серія : Географічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Geograf_2013_42_39
  Повний текст PDF - 102.532 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смирнов І.
  • Шматок О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смирнов І. Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму / І. Смирнов, О. Шматок // Вісник Львівського університету. Серія : Географічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Geograf_2013_42_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смирнов Ігор Георгійович (географічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського