Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Дубодєлова А. В. 
Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, А. О. Нищота // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24
На підставі аналізу наукової та методичної літератури розкрито сутність поняття "якість обслуговування клієнтів" і обгрунтовано необхідність розроблення системи управління якістю вітчизняних готельних підприємств. Визначено зміст складових системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Суб'єкти та об'єкти системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства, які виокремлено на базі моделі "П'ять М", продиференційовано за елементами, найголовнішими з яких є нормативне забезпечення якості послуг. Сформовано структурно-функціональну модель системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Доведено, що управління якістю обслуговування клієнтів - складний процес, який охоплює організаційний, економічний і соціальний напрями діяльності готельного підприємства. За системним підходом управління якістю обслуговування клієнтів - це сукупність взаємопов'язаних суб'єктів, об'єктів, принципів, методів і функцій управління, орієнтований на розроблення та задоволення вимог щодо якості та зниження витрат на нього. Пріоритетним завданням управління якістю є підвищення рівня задоволеності клієнтів, зниження операційних витрат, забезпечення оперативності обслуговування, одержання оптимального прибутку. На підставі виконання досліджень сформовано структурно-функціональну модель системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Обгрунтовано завдання системи управління якістю за етапами гостьового циклу.
  Повний текст PDF - 232.949 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубодєлова А.
  • Лісовська Л.
  • Нищота А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубодєлова А. В. Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, А. О. Нищота // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лісовська Лідія Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського