Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Михайлина Д. Г. 
Маркетингові параметри сучасного інтернаціонального товару / Д. Г. Михайлина // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 273-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_4_47
  Повний текст PDF - 221.418 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михайлина Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михайлина Д. Г. Маркетингові параметри сучасного інтернаціонального товару / Д. Г. Михайлина // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 273-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_4_47.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Михайлина Діана Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського